tiistai 18. heinäkuuta 2017

Normaaliin kiertoon palaaminen

Näköjään vie aina yhden kierron koeputkihedelmöityskierron jälkeen ja sit kierto palaa normaaliks. Tai siis aina ja aina; ei mulla tainnu olla ton puolen vuoden ja sille ajalle ajoittuneiden kolmen ivf:n/icsi:n väleissä kuin yks taukokierto per hoito, mut ainakin nyt toukokuisen hoidon jälkeen meni näin. Eli kesäkuussa oviksen kans vähän venähti,mut nyt se oli ihan ajallaan.

La illalla tikutin ovisplussan ja tuntemusten perusteella ovuloin su alkuillasta. Otin su ekan kerran kortisonia. Pienin annoksin (5mg aamuin illoin), mut silti se tuntuu väsyttävän :/ Toivottavasti siitä ei tulis sen pahempia haittavaikutuksia. Mut kestän kyl vaikka mitkät haittavaikutukset, jos tää Prednisolon nyt vaan auttais!!! Varmaan viikonloppuna huomaan eron, jos tää auttaa. Normaalisti mulla tulis 6-7 päivän kuluttua oviksesta pieniä kohdun supisteluina tuntuvia kramppeja ja hillittömät aivastelukohtaukset. Kyllä, oon WomanLogiin kirjannu oireita jo yli puolitoista vuotta ja lähes joka kuukausi oon merkinny aivastelut viikon päästä oviksesta/punktiosta/inssistä :D Sattumaa tai ei, mut mun sisäinen tunne kertoo, että koko kroppa on allerginen alkiolle, joka yrittää kiinnittyä :O

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti